maandag, januari 03, 2005


..skyline..as seen from **insert company name here**

2 Comments:

Blogger tantieris said...

Hallo denjames,

zou jij het zien zitten om mij eens uit te leggen hoe je dat doet met die foto's ? Ik zou er ook graag een paar bijzetten ?

mercikes hee !

7:58 p.m.  
Blogger tantieris said...

Hi denjames,

thanx voor de moeite, hebt ge al gezien dat ik serieus aan't oefenen ben met foto's ? Merci, hee ?
Nu we u toch aan het lastig vallen zijn, nog een vraagje (ge zijt hierbij bevorderd tot mijn helpdesk van de week)(wees gerust, het is maar voor 1 week), en dus ook de laatste vraag : hoe komt het dat mijn profile niet geupdated wordt ? Er staat nog altijd als recente post iets van in juli ???
Het leven van een tinternetter is niet simpel, hee !
groetjes aan de achterban
en graag tot tantieris

9:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Google